A Google Adwords segítségével hirdetéseket készíthetünk, amit kereséskor, Youtube videók előtt, vagy más weboldalakon , hírportálokon jelenhetünk meg, ezáltal még több látogatót csalva a honlapunkra. Amikor egy ember egy adott szolgáltatást, vagy terméket keres az interneten, az nagy valószinűséggel előbb utóbb vásárolni fog, csak nem mindegy hogy nálad fog vásárolni, vagy konkurenciánál. Sikeres google kampányok indítását, tervezését, üzemeltetését is vállaljuk.

Az adwords nagyon bonyolult rendszer, tud mindent ,amit egy online hirdetéskezelő rendszernek tudnia kell. Hozzáértés nélkül is lehet pár hirdetést felrakni , de nagy eséllyel nem fog müködni költséghatékonyan , többet fog elkölteni az ügyfél, mint amennyit hoz. A google külön képzést szervez , minden partnerének ,  vizsgákkal, ahol profi szakmai ismertettel gazdagodnak . 

Google Adwords kampánytípusok

A megfelelő Google Adwords szakember tudni fogja hogy a vállalkozásunknak mi a legmegfelelőbb Google kampány. Felesleges olyan célokat erőltetni , aminek nincsen eredménye. Rengeteg pénzt lehet bukni, egy nem megfelelő stratégia használatával. 

Kereséskor megjelenő

Ez a hirdetés akkor fog megjelenni amikor az Ön termékére vagy szolgáltatására keresnek az interneten. Hirdetés jóvoltából Ön az első találatok közé fog kerülni. Csak akkor kell fizetni a látogatóért , ha az rákattintott a hirdetésre, weboldalunkat meglátogatta, vagy felhívott minket telefonon. A kattintás ára függ a tevékenységtől, de 5-50 ft között mozog átlagosan. Ha egy keresékor Ön  a legelső találat, akkor a látogató nagy valószínűséggel az Ön weboldalára kattint elsőnek.

Display hirdetések

A display hirdetések Google partneroldalain megjelenő hirdetések. Szabályozhatjuk a megjelenését, kizárhatunk egyes oldalakat, de hirdethetünk adott weboldalakon pl index.hu. A diplay hirdetések előnye , hogy nagyon sok látogatót tudunk vele a weboldalra csalni, mert olyanok is látják, akik még nem kerestek rá az adott termékre, vagy szolgáltatásra. A display hirdetéseket is könnyedén tudjuk ütemezni, vagy célozni adott érdeklődési kör, eszköz, életkor, nem, terület szerint. Nagyon jól lehet vele adatbázist , brandet építeni. Átlagos kattintás ár 1-25 ft között van, de jól megcélzott terület esetén változhat az ár.

Remarketing hirdetés

A remarketing hirdetések olyan hirdetés típusok, amellyek akkor jelennek meg a látogatónak , ha a látogató volt már a weboldalon. Biztosan Önnel is sokszor előfordul,hogy nézelődött egy termék után az interneten, aztán napokkal később is más oldalakon azt a terméket, vagy azzal kapcsolatos termékeket látott. Lényege hogy nem engedi el a látogatót könnyen, ha vásárlás nélkül távozott, más oldalakon is találkozhat termékünkkel, míg végül vásárolni is fog.

Youtube hirdetések

Lehetőség van ebben a hirdetés típusban a youtube felületén, vagy youtube videók előtt, után, közben videóhirdetéseket elhelyezni. Ezek a hirdetések is nagyon szép eredményeket produkálnak mivel még viszonylag olcsón tudunk videók előtt megjelenni. A youtube hirdetések előnye hogy rendkivűl jól lehet vele márkát építeni. Szokták webáruházak is alkalmazni , egyes termékek használatát videóra veszík, és azt videó kampányban hirdetni kezdik.

Amennyiben szeretne velünk együttmüködve több bevételt elérni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot

Free WordPress Themes, Free Android Games