Facebook reklámok

A facebook Magyarország piacvezető közösségi oldala, ami lehetőséget kínál, közel 7 millió magyar ember használja nap mint nap. Az emberek kiváncsian görgetik a hírfolyamot, érdeklődnek mi történt ismerőseikkel, ki mit osztott meg, ki milyen képet töltött fel, ki merre volt. A facebook azért ingyenes minden felhasználója számára, mert költségeit, a beérkező reklámok összegéből fedezi. A facebookon bárki hirdethet, aki facebook oldallal rendelkezik. Ezt magánszemélyek is megtehetik, ha a fiókon belül létrehoznak egy új facebook oldalt , egy közösség, vagy vállalkozás, honlap nevében. A facebook oldalon azonnal lehetőség nyílik a “kiemelési lehetőségekre” , amivel extra látogatókat küldhetünk vállalkozásunk weboldalára, amiből konverziókat is elérhetünk.

Facebook hirdetési lehetőségek

Véleményem szerint a facebook fő erőssége a márkaépítés. Nem azért járunk facebookra, mert autószerelő számát, vagy vízvezeték szerelőt keresünk. Tehát érdemes átgondolni a kampány stratégiát, a maximális konverzió elérése érdekében. 

 

1., Facebook bejegyzés népszerűsítése facebook reklámokkal

Ez a kiemelés, amit a facebook elsőnek ajánlani fog számunkra ha saját facebook oldallal rendelkezünk. Ez gyakorlatban azt jelenti hogy a weboldalamról kimásolok egy linket, pl “Keresőoptimalizálás”  , ezt a linket feltöltöm facebookra, a facebook oldalamra. Amint megjelent a cikkem a facebook hírfolyamban alatta fogja hozni a kiemelési leehetőséget. Ha ügyesek vagyunk, a cikk tartalma olyan , ami sok emberben kiváncsiságot kelt fel , akkor sokan rá fognak kattintani a kiemelésre. Lejebb kifejtjük miért fontos az érkező (landing) oldal szerepe , az online marketingben.

 

2., Oldal népszerűbbé tétele facebook reklámokkal

Ezzel a lehetőséggel Brandet tudunk építeni, saját facebook oldalunk reklámozhatjuk az embereknek, akik lájkolni fogják oldalunk. A lájkolóknak utána ingyenesen tudunk posztokat, képeket, videókat megjeleníteni. De persze ebben is van egy kis csavar, nem minden olyan egyszerű mint ahogyan látszik. Ha van egy facebook oldalunk 10.000 lájkolóval , és kiteszünk egy képet, egy akciót , egy videót, mindegy mit, mi abban a tudatban vagyunk hogy 10.000 embernek meg fog jelenni üzenőfalán. Tévedünk sajnos, ez lenne a legjobb mindenki számára, de sajnos csak az emberek 10% -át tudjuk elérni hivatalosan. Ez gyakorlatban 1%, vagy 0,5% szokott lenni, azaz a 10.000 lájkolóból nem fogja látni csak 100 lájkoló, rosszabb esetben 50 lájkoló. Ugye milyen bosszantó? Abból a 100 emberből nem sokan fognak tőlünk vásárolni. Ahhoz hogy minden embert elérjünk egy képpel, videóval ,  újabb kiemelést kell alkalmazni. A kiemelésnél válasszuk ” Az oldalt kedvelő személyek, és azok ismerősei” lehetőséget.

3.Webhely látogatószámának növelése facebook reklámokkal

Ebben a facebook hirdetési típusban lehetőségünk van facebook oldalunkról a weboldalunkra írányítani az embereket. Véleményem szerint ebben a kampánytípusban nem igazán éri meg hirdetéseket elhelyezni, mivel nem túl hatékony. Senki sem megy fel azzal a céllal a facebookra, hogy szeretne venni egy rotációs kapát, vagy kéményseprőt keres. Ennek a hirdetési lehetőségnek akkor van értelme, ha egy Brandet reklámozunk, és a weboldalon extra információkat oszthatunk meg az erre érdeklődő facebookról érkező látogató számára.

 

Facebook Hirdetési Költségek, Célok meghatározása

 

Mennyit ér meg nekünk a facebookon hirdetni? Mit akarunk hirdetni? Vállalkozást, vagy inkább egy terméket? Mennyi a napi reklámra szánt összeg?

A facebookon mi döntjük el milyen összegben  , és hány napig szeretnénk hirdetéseket megjeleníteni a facebookot használó embereknek. Ahogy a kép is nagyon jól tükrözi lehetőségünk van kiválasztani hány napig szeretnénk hirdetni, illetve milyen költség jusson egy napra. A legkisebb összeg napi 100 ft, ebből egy havi hirdetési összeg 3000 ft körül fog mozogni. A célzás pontosságától függően fog változni hogy egy ilyen adott reklám hány emberhez fog elérni. Ha nem szűkítjük a célzást, azaz teljes Magyarország területén akarunk hirdetni , 18-60 éves kor között, férfiak és nők számára, akkor ezért az összegért elég nagy elérést fogunk kapni. A facebook hirdetéseknél az elérési mutató azt mutatja hogy egy adott reklám, hány emberhez ért el, hány embernek jelent meg hírfolyamában . A reklám által hozott hasznot az fogja meghatározni hogy egy adott elérésből, hányan kattintanak a hirdetésre, azaz milyen érdeklődést vált ki az emberekből a hirdetés.

 

 

Facebook hirdetések célzása

A facebook is, a Google-höz hasonlóan csak lehetőséget kínál a hirdetések célzására. A hirdetéseket nagyon fontos megcélozni , így nagyobb konverziókat tudunk elérni. Ha helyi vállalkozást akarunk népszerűsíteni akkor mindenképpen csak a területi beállítást használjuk, feleslegesen hirdetünk 200km-es körzetben, ha a bolt vásárlóereje csak 10km-es körzetben van. Csak Kivétélesen ritka tevékenységgel, mint pl hajbeültetés, stb érdemes nagyobb súgarú kört választani célzásnak. Mivel a facebook mindent tud a tagjairól, ezért tudunk továbbá célozni eszköz szerint, nem, kor, lakóhely és érdeklődési kör szerint is. Lényegesen kevesebb embert tudunk elérni ,ha célzottan hirdetünk, és drágább is lesz mint egy átlag hirdetés, de jobb eséllyel fogunk tudni bevételt teremteni a reklámokból. Próbálkozhatunk magunktól is a reklámok pontos megcélzása érdekében, de egy szakember aki valóban érti a facebook, és hirdetési logikájának müködését, több pénzt, és gyorsabb hirdetés megtérülést garantál . Amennyiben segíthetünk facebook hirdetéseinek hatékonyabbá tételében, keressen minket bizalommal ide kattintva.

 

Facebook hirdetés hatékonyan Landing oldallal

Nem csak facebook, google hirdetések esetén is nagyon fontos a landing oldal. A landing oldal az az oldal ahová a látogató érkezik a weboldalon ha a hirdetésre kattint. A landing ne a főoldal legyen. Ha engem az ütvefúró érdekel, ilyen hirdetésre kattintok, akkor a főoldalon elveszek, nem fogom megtalálni amit keresek. Amennyiben szeretné a bevált ősmarketinges landing oldalak sikerét élvezni, és több bevételt szerezni, keressen meg minket bizalommal

Keresse vissza a facebook hirdetések árát, hirdessen hatékonyan velünk. Várjuk levelét, és pár órán belűl felvesszük Önnel a kapcsolatot,

Free WordPress Themes, Free Android Games